طراحی گرافیک برند ایده

طراحی گرافیک در واقع یک استراتژی بلندمدت به‌ منظور موفقیتی بلندمدت است، در دنیای رقابت‌های فشردۀ امروزی کم‌ توجهی به این مسائل به معنی پس رفت کردن است، این نوع طراحی طیف وسیعی از فعالیت‌ها را دربر می گیرد و اگر شما بتوانید مجموعه‌ای را بیابید که تمامی خدمات متنوع گرافیکی را یکجا به شما ارائه نماید علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه و زمان خود، مسلماً به ست‌های گرافیکی مناسب‌تر دست خواهید یافت در این موقعیت است که نام برند ایده بسیار خوب می‌درخشد.

ثبت سفارش

طراحی گرافیک وب سایت

با طراحی وب‌ سایت شما به یک پایگاه دائمی دست پیدا خواهید کرد که افراد دیگر لازم نیست برای یافتن شما و آشنایی با محصولاتتان تمامی شهر را زیر پا بگذارند و حتی قادرند با چند کلیک ساده در شهری دورتر از مکان اقامتتان به شما دست پیدا کرده و احتیاجات خود را در وب‌ سایت شما جستجو نمایند فقط کافی است کمی دقت به خرج دهید و طراحی گرافیک مناسبی را برای سایتتان انتخاب نمایید.

ثبت سفارش

جنبه‌ های مختلف طراحی گرافیک

طراحی بیلبورد و استرابورد

بارها ممکن است از کنار هزاران بیلبورد تبلیغاتی گذشته باشید اما فقط آن نمونه را که دارای طراحی گرافیک ویژه‌تری بوده در ذهن خود سپرده و حتی تا مدت‌ها به آن اندیشیده باشید چقدر تشویق شدید تا در صف مشتریان آن برند قرار گرفته و تجربه خرید محصولات آن را داشته باشید.

چاپ سازه‌های نمایشگاهی

مجموعه تجهیزات متنوع مانند لایت باکس، قاب فنری، میز‌کانتر و…که در محیط‌های نمایشگاهی به‌ منظور تأثیر عمیق‌تر بر طیف وسیع‌تری از مخاطبان در کنار هم قرار می‌گیرند اگر بتوانند گرافیک مناسبی را جهت معرفی کالاهایشان انتخاب نمایند مطمئناً به خاطر حضور مخاطبان خاص در این محیط‌ها به بازاریابی درخور شأن خود دست خواهند یافت.

طراحی لوگو

طراحی هویت بصری محبوب که لوگو بخشی از آن محسوب می‌شود قادر است چه شما در آن محیط باشید و چه نباشید گویای ویژگی‌های شرکت شما و سرازیر کردن مخاطبانی باشد که با محصول شما با دیدن و شنیدن نام آن آشنا شده و شروع به تحقیق نموده‌اند و اکنون کاملاً آگاهانه دست به خرید می‌زنند. در طراحی لوگو توجه به نکاتی چون رنگ‌ سازمانی، رنج سنی مخاطبان شما، نوع فعالیت، مدرن بودن و درنهایت زیبایی آن بسیار مهم است به‌ گونه‌ای که بازخورد مخاطبان شما بعد از دیدن آن مثبت بوده و کاملاً تداعی‌ کننده کسب‌ و کار‌تان باشد.

پوستر

پوسترها گاه اغلب یا برای اطلاع‌رسانی مورداستفاده قرار می‌گیرند و این نکته بسیار مهم است که در این پوسترهای از فونت‌های مختلف با وزن‌های گوناگون استفاده نشود تا مخاطب با یک نگاه ساده به‌راحتی مفهوم را درک نماید، یا هدف دیگری چون تبلیغات را دنبال می‌کنند که طراحی گرافیک در اینجا نقش تعیین‌کننده دارد و هدف آن جلب‌توجه با استفاده از هر ترفندی است حال می‌خواهد این ترفند بزرگ‌نمایی و یا اغراق باشد به‌گونه‌ای که مخاطبان شما آن را بپسندند.

موشن گرافیک

ایدۀ خارق‌العاده‌ای برای هویت بخشیدن به شرکت‌ها و برندها که اثربخشی سریع و عمیق‌تری بر بیننده می‌گذارد و انتقال مفهوم موردنظر در زمان کوتاه‌تر را امکان‌پذیر می‌کند به‌گونه‌ای که بر هر قشر و هر سنی نتیجه موردنظر را به‌وضوح خواهید دید را می‌توان از مزایای ساخت مو شن گرافیک نامید.

کاتالوگ

گاهی می‌خواهید در یک نمایشگاه به عرضه محصولات خود بپردازید در این هنگام کاتالوگ‌ها گزینۀ خوبی محسوب می‌شوند که در اندازه‌های مختلف و به دو صورت اینتراکتیو و چاپی قابل‌ارائه می‌باشند و شما به‌راحتی قادر خواهید بود چند محصول خود را هم‌زمان تبلیغ نمایید، صداقت در طراحی در کنار کیفیت چاپ کاتالوگ‌ها را به انتخاب‌های مناسبی برای تبلیغات مبدل نموده‌اند.

طراحی بروشور

بروشورها در نقطۀ مقابل کاتالوگ‌ها قرار می‌گیرند یعنی فقط به معرفی یک محصول ویژه پرداخته و سر مخاطب را با انواع محصولات مختلف شلوغ نمی‌کنند درواقع این نوع تبلیغات منحصر به محصولاتی است که لازم است در مورد روش استفاده و کار آیی های آن توضیحاتی داده شود.

ست اداری

مسلماً شما به‌عنوان کارفرما ایده‌های زیادی برای ست اداری‌تان در سردارید که یک طراح کار بلد می‌تواند آن‌ها را به تصویر بکشد ما با در نظر گرفتن سلایق شما و اعمال تجربیات خود بر آن‌ها طرحی خاص که کاملاً با حرفۀ شما همخوانی داشته باشد را به شما عرضه می‌کنیم و پس از ویرایش‌های پی‌درپی آن را آمادۀ چاپ می‌نماییم.ست‌های اداری شامل اجزایی چون لیوان، پرچم، پاکت نامه و… است که باید در هرکدام تناسب به کاربری طرح در آن رعایت شود مثلاً اگر طرح در سربرگ‌ها به‌گونه‌ای باشد که نوشتن نامه را دچار مشکل نماید ما، ست اداری مناسبی طراحی نکرده‌ایم.

تیزر تبلیغاتی

پس‌ازآنکه هدف خود را از تبلیغ مشخص نمودید و پیامی را که می‌خواهید به کمک آن تبلیغات به مخاطبان خودالقا نمایید را نیز مشخص کردید حالا دیگر می‌توانید به سراغ ایده آل ترین روش تبلیغات یعنی تیزر تبلیغاتی بروید و در انجام این کار از متخصصین برند ایده مشاوره دریافت نمایید تا به یک طراحی گرافیک عالی در تبلیغات خود دست بیابید.

چند نکته در طراحی کارت ویزیت

اندازه

کارت ویزیت مختص صاحبان کسب‌ و کارهای کوچک و تازه تأسیس بیشتر به‌اندازۀ (8\4 * 5\8 cm) طراحی می‌شوند اما اگر برند شما مطرح و بزرگ است حتماً به سراغ کارت ویزیت‌های بزرگ‌تر (5 * 9 cm) بروید تا طراح فضای بیشتر برای طراحی داشته باشد و طرح منحصربه‌ فردتری ارائه نماید.

جنس کارت

اغلب متناسب با نوع کار و فعالیت شرکت‌ها از جنس‌های مختلف برای بهره‌وری بیشتر در کارت ویزیت استفاده می‌شود مثلاً برای حرفه‌هایی که با مواد آلوده سروکار دارند از کارت‌های ویزیت باروکش های مخصوص و برای حرفه‌هایی با فعالیت‌های ظریف‌تر از کارت هایی از جنس کتان استفاده می‌شود.

اطلاعات مندرج در آن

آنچه را که می‌خواهید به مخاطبان خود انتقال دهید اگر در قابی ساده عرضه گردد تأثیر بیشتری خواهد گذاشت پس سعی کنید از شلوغی زیاد بپرهیزید و با درج آدرس و شماره تماس در پشت کارت بر زیبایی آن بیافزایید.

مشتریان ما